استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

طراحي آسان وب سايت

طراحي آسان وب سايت

طراحي آسان وب سايت

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

expression web

جديد ترين نرم افزار شركت مايكروسافت
ويژه طراحي وب سايت

با استفاده از اين نرم افزار ،‌به آساني مي توانيد يك وب سايت براي خود طراحي كنيد و آن ار در اينترنت و در معرض ديد عموم قرار دهيد .

قابليت طراحي انواع :
وب سايت شخصي
وب سايت براي شركت هاي تجاري
وب سايت براي ادارات و كارخانجات
طراحي وب سايت فروشگاهي
و .......

داراي الگوها و سايت هاي از پيش طراحي شده ، براي كساني كه آشنايي چنداني با طراحي وب سايت ندارند و در اين زمينه مبتدي هستند .


نام محصول: expression web طراحي آسان وب سايت

قیمت: 3500 تومان

تعداد: يك سي دي

فروشنده: آسان رسان

قیمت: 3,500 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید طراحي آسان وب سايت ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید طراحي آسان وب سايت

عضویت در سیستم بازاریابی جمعه بازار

عضویت در سیستم بازاریابی جمعه بازار





این سیستم متفاوت و جالب را از دست ندهید پورسانت محصولات نسبتا خوب بهترین گزینه برای کسب درآمد است.




در اقدامی جالب برای اولین بار، سیستم جمعه بازار اقدام به فروش لباس بانوان ( لباس زیر ) و انواع مدل های ترک کرده که در نوع خود بسیار جالب و کم نظیر است و شما می توانید با بازاریابی این محصولات پر فروش کسب درآمد داشته باشید.


+++ توجه با عضویت در این سایت 5000 تومان جایزه رایگان دریافت کنید +++

 

 

همچنین با فروش سایر محصولات زناشویی جالب اینکه مدیریت محترم سایت در اقدامی جالب برای اعضای خود با تخفیف های فوق العاده و باور نکردنی اقدام به طراحی انواع سایت و ارسال ایمیل، طراحی بنر و ... کرده است که می توانید بعد از عضویت در سیستم از ایشان تقاضای طراحی سایت با جدیدترین قالب ها را انجام دهید .



 

عضویت در سیستم بازاریابی جمعه بازار

 

بسته آموزشي CN3 (ورژن جدید)

بسته آموزشي CN3 (ورژن جدید)

بسته آموزشي CN3  (ورژن جدید)

دسته خدمات زیردسته اشتغال

شماره مجوز: 155/82047
اورجینال

استفاده از اين روش = كسب درآمد عالي از اينترنت

CN3=درآمد عالي


حداقل درآمد ماهيانه : 500،000 تومان

حداكثر درآمد ماهيانه : 1،000،000 تومان

با استفاده از اين سي دي شما قادر خواهيد بود در مدت زمان مناسبي به درآمد اينترنتي برسيد و تا پايان عمر از اين درآمد بهره ببريد. اين برنامه با تمامي برنامه ها و سي دي هايي كه تاكنون ديده و يا شنيده ايد و يا در مورد كسب درآمد از اينترنت وجود دارند متفاوت است و براي كسب درآمد از آن هيچ نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد و يا هر سايت مشابه ديگري نداريد چون اصلا قرار نيست كه شما با اين سايتها و روشها به درآمد برسيد.

-اين روش به هيچ عنوان نيازي به (اينترنت پر سرعت) ندارد.
-اين روش به هيج عنوان بصورت پي تي سي (دريافت پول در ازاي كليك) كار نمي كند.
-اين روش به هيج عنوان بصورت پي تي آر (دريافت پول در ازاي خواندن ايميل) كار نمي كند.
-اين روش به هيج عنوان بصورت پي تي اس (دريافت پول در ازاي ثبت نام در سايتهاي ديگر) كار نمي كند.
-اين روش به هيج عنوان بصورت آفر (دريافت پول در ازاي پر كردن فرمها و غيرووو) كار نمي كند.
-اين روش به هيج عنوان بصورت نتورك (دريافت پول در ازاي معرفي عضو جديد) كار نمي كند.
-اين روش به هيج عنوان بصورت وبمستر (دريافت پول در ازاي نمايش تبليغات ) كار نمي كند.
-اين روش به هيج عنوان بصورت پست (دريافت پول در ازاي پست مطلب در فروم ها) كار نمي كند.
-اين روش به هيچ عنوان نيازي به نرم افزارهاي كسب درآمد (كه ادعا مي شود خودكار هستند) ندارد.

شما اصلا نيازي به استفاده از بانكهاي اينترنتي مانند ايگولد ، پي پال و امثال هم نداريد زيرا درآمد ي كه شما از اين برنامه به دست مي آوريد مستقيما به حساب بانكي شما در ايران (مانند حسابهاي سيبا و سپهر) واريز خواهد شد.

يكبار شروع كنيد >>> براي هميشه از اينترنت پول در آوريد

مطمئن ترين و پولساز ترين برنامه كسب درآمد از اينترنت


>>> >> فقط چند قدم تا ثروتمند شدن فاصله داريد << <<<


همين امروز شروع كنيد و تا پايان عمر درآمد داشته باشيد.

امروز شما فقط 3 گام با ثروتمند شدن فاصله داريد <<<
گام اول : تهيه سي دي
گام دوم : شروع كار
گام سوم : دريافت درآمد در حساب بانكي خود در ايران (حسابهاي سيبا و سپهر


سي ان سه چيست ؟
كسب درآمد واقعي از اينترنت اصول دارد نه اينكه هر كسي كه وارد اينترنت شد بخواهد با كاركردن با يك يا چند تا سايت كسب درآمد (كه همشون هم كلاهبردارن) پولدار شود اگه اينجوري بود الان بايد همه ملت پولدار شده باشن ... بين شما دوستاني كه در حال مطالعه اين صفحه هستيد آيا محض رضاي خدا يكنفرتان تا به حال موفق شده 10 هزار تومان از اينترنت به دست آورد؟ !!! ... منكه بعيد مي دونم !!!



آيا حاضريد شروع كنيد؟؟؟
من و همكارانم هم چند سال پيش مثل شما شروع كرديم به كار كردن با سايتهاي پي تي سي و ... . اما بعد از مدتي متوجه شديم كه از اين كارها پولي در نمياد براي همين خودمون كم كم دست به كار شديم وتقريبا بعد از 7 ماه اولين درآمد اينترنتي خودمون روتجربه كرديم .. كمي كه انرژي گرفتيم روشهاي ديگه روهم تست كرديم تا اينكه موفق شديم توي اينترنت يه درآمد ثابت پيدا كنيم !!!

 

ما در اين دو سال موفق شديم درآمد خود را در چند ماه حتي به 1 ميليون تومان هم برسانيم كه تمامي اين درآمد از اينترنت به دست آمده بود (هنوز هم بعضي از فيشهايي كه ما براي نمونه داخل اينترنت گذاشته بوديم توي بعضي از وبلاگها وجود دارد) و حالا با پولي كه از همون روشها به دست آورده ايم به كارهاي بزرگتر (و پرسودتري) دست زديم كه براي ما واقعا درآمدزا هستند.

و اكنون نوبت شماست كه اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد....!!!
ما اين چند روش واقعي كسب درآمد از اينترنت را به صورت يك بسته آموزشي به نام سي ان سه درآورده ايم كه قابل عرضه به شما مي باشد .

 

درآمد اين روشها بين 300 الي 500 هزار تومان در ماه است (البته ماههاي اول ممكن است درآمد شما تقريبا 150 تومان هم باشد اما در ماههاي سوم و چهارم مسلما درآمد شما تا 500 هزار تومان در ماه افزايش خواهد يافت.)هر 3 روشي كه در اين بسته به شما آموزش داده مي شود قبلا توسط ما تست و امتحان شده است (حداقل يكسال است كه روي آنها كار مي كنيم و 90% درآمدي كه ما خودمان در يكسال گذشته از اينترنت به دست آورده ايم از همين سه روش است . من خودم شخصا شغل ديگري ندارم و براي كسب درآمد و امرار معاش ، فقط از همين سه روش استفاده مي كنم و شغل ديگري ندارم پس مطمئن باشيد كه اين سه روش واقعا درامد زا و قابل اطمينان هستند.



سي ان سه شامل چند روش موثر كسب درآمد از اينترنت است كه قبلا توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار گرفته است و 100 درصد پولساز هستند... شما هم اگر اين روشها را بدانيد از همين الان مي توانيد در هر ماه درآمد ثابتي كسب كنيد ... حتي بيش تر از درآمدي كه پدران شما به دست مي آورند !!!

 

اگر شما به دنبال راهي جهت كسب درآمد از اينترنت مي گردديد كه با كمترين زمان بتوانيد بيشترين درآمد را كسب كنيد ، سي ان سه ، جوابگوي شما خواهد . مهم نيست كه شما تا به حال چه روشهايي را براي كسب درآمد امتحان كرده ايد و يا اينكه اين روش به نظرتان امكانپذير مي باشد يا خير ..... بلكه مهم اين است كه اين شيوه و اين بسته آموزشي كاملا درآمدزا هست .



مزاياي سي ان سه:

 


1:كاملا 100% و واقعي


2:كسب درآمد ماهيانه و دائمي


3:بدون نياز به عضو گيري و يا كليك روي تبليغات


4:واريز درآمد شما به حساب بانكي شما در ايران : سيبا – سپهر


5:بدون نياز به ايگولد و بانكهاي اينترنتي مثل آلرت پاي ، پي پال و غيرووو


6:قابل استفاده براي همگان حتي كسانيكه با اينترنت آشنايي زيادي ندارند


7:بدون نياز به كاركردن با سايتهاي كسب درآمد – پي تي سي – وبمستر و حتي نرم افزارهاي كسب درآمد


8:كسب درآمد به صورت آنلاين و آفلاين : يعني حتي اگر پشت كامپيوتر نيز نباشيد از درآمد شما كم نمي شود . بلكه درآمد نيز خواهيد داشت


توضيحات تكميلي فروشنده :


دوست عزيز ، ممكن است كه شما تا به حال روشهاي مختلفي را براي كسب درآمد از اينرنت استفاده كرده باشيد . ممكن است از برخي از آنها پولي به دست آورده باشيد و يا اينكه اصلا درآمدي به دست نياورده باشيد ...... مهم نيست كه شما تا به حال چه روش و يا روشهايي را امتحان كرده ايد ... با استفاده از سي ان سه ، شما مي توانيد خودتان رييس خودتان باشيد و با كمي تلاش و انجام آموزشهاي مربوطه ؛ كه همگي به زبان فارسي مي باشد به كسب درآمد از اينرنت بپردازيد . مطمدن باشيد كه هر روش ديگري را كه بخواهيد امتحام كنيد باز هم به سي ان سه نياز خواهيد داشت .

 

بنابراين توصيه مي كنيم كه وقت خود را براي انجام روشهاي بيهوده هدر ندهيد و همين امروز روش صحيح كسب درآمد از داينترنت (كه داخل سي دي سي ان سه آموزش داده شده است) را استفاده نماييد تا شما هم موفق به كسب درآمد مطمئن از اينترنت شويد









توجه :کلیه محصولات این فروشگاه (TT) طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است و بر روی CD و DVD های اورجینال و با بسته بندی ویژه فروشگاه و کیفیت بالا برای فروش عرضه شده اند.






فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 27,000 تومان

درصد :80

روش خرید: برای خرید بسته آموزشي CN3 (ورژن جدید)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته آموزشي CN3  (ورژن جدید)

اسکریپت فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل، تالیا، همراه اول

سایت آماده فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل، تالیا، همراه اول

سایت آماده فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل، تالیا، همراه اول

 

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

 

اسکریپت فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل، تالیا، همراه اول

شما با این مجموعه با ارزش هم اکنون می توانید نسبت به

فروش آنلاین کارت های شارژ ایرانسل .و یا تالیا و یا ایرانسل اقدام نمایید

این مجموعه به همراه راهنمای فارسی عرضه می شود

و بدون شک شما با داشتن این مجموعه با ارزش


می توانید فروشگاه شارژ ایرانسل و یا همراه اول را به سادگی در دسترس همگان قرار دهید


امکانات موجود در این سایت پیش ساخته

[+] سته بندی نامحدود کالاهایی که بفروش میرسد. (دسته بندی مانند: شارژ ایرانسل ، شارژ همراه اول ، کارت اینترنت)

[+] تعریف انواع محصول در هر دسته بندی مانند: (تعریف انواع کارت شارژ های ۲۰۰۰ تومانی ، ۵۰۰۰ تومانی ، ۱۰۰۰۰ تومانی برای دسته بندی ایرانسل)

[+] تعریف نامحدود موجودی برای هر محصول (مانند: برای محصول کارت شارژ ۲۰۰۰ تومانی میتوانید به هرتعداد کد شارژ جهت تحویل به مشتری به عنوان موجودی کالا تعریف نمائید.)

[+] وارد کردن موجودی محصول برای سهولت مدیر به دو روش دریافت یکجا از فایل text (مثال: هرخط فایل حاوی یک کد شارژ ایرانسل می باشد) یا وارد کردن دستی بصورت آنلاین امکان پذیر است.

[+] ذخیره امن اطلاعات موجودی (مانند کد شارژ ایرانسل ، یا username & password اینترنت) بصورت رمزگذاری شد در بانک اطلاعات که توسط هیچکس قابل مشاهده نمی باشد.

[+] امکان تعریف راهنمای استفاده برای هر محصول که پس از خرید به مشتری برای محصول خریداری شده نمایش داده می شود.

[+] ارائه انواع گزارش در بازه زمانی دلخواه از میزان فروش و سفارش های انجام شده

[+] ثبت دقیق سفارشات به همراه وضعیت پرداخت و تحویل کالا

[+] ارسال ایمیل به مدیر سایت برای هر خرید موفق

[+] ارسال ایمیل به مشتری جهت تحویل کالا و اطلاعات کالای تحویل داده شده درصورت تمایل مشتری

[+] سیستم پرداخت آنلاین بانک سامان و پارسیان قابل استفاده توسط اکثر مشتریان دارای کارت بانک های عضو شبکه شتاب


[+] …

اسکریپت فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل، تالیا، همراه اول

 


این مجموعه با پک و قاب سی دی با بهترین بسته بندی و کیفیت ممکن،

در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال می شوند.


این مجموعه بسیار با ارزش

با راهنمای نصب فارسی عرضه می شود

در ضمن چنانچه در نصب با مشکل مواجه شدید می توانید

نسبت به تماس یا رفع اشکال از طریق تلفن اقدام بفرمایید.

ما خدمات پس از فروش خود را عرضه خواهیم نمود

 

فروشنده: عصر شاپ1


قیمت: 10,000 تومان

درصد :30

روش خرید: برای خرید سایت آماده فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل، تالیا، همراه اول، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سایت آماده فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل، تالیا، همراه اول

 

نرم افزار ارسال SMS اس ام اس رایگان

نرم افزار ارسال SMSرایگان

نرم افزار ارسال SMSرایگان

 

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

 

چه طور اس ام اس (پيامك SMS) ارسال مي شود ؟ حالت اول ؟ در حالت عادي در اينترنت نرم افزار هاي ارسال اس ام اس زيادي هست كه هم انگليسي و هم به زبان فارسي وجود دارد كه بسيار گران قيمت هستند ! و براي يك كاربر معمولي خانگي اصلا صرفه اقتصادي ندارد ! خوب توجه كنيد : همان طور كه اطلاع داريد نرم افزار هاي مشابه كه اقدام به ارسال اس ام اس از اينترنت مي كنند بسيار زياد هستند كه از حدود 40 هزارتومان شروع مي شود و لازم است كه يك شماره اختصاصي 14 رقمي يا 8 رقمي از مخابرات يا شركت هاي وابسته خريداري كنيد و به علاوه بايد اعتبار ارسال هم خريداري كنيد !

 

 

ضمنا اين نرم افزار ها حتما بايد به اينترنت كانكت شوند تا بتوانند كار انجام دهند ! پس همان طور كه مي بينيد اصلا ارزشي براي كابر خانگي ندارد كه حداقل بايد 150 هزار تومان و حتي بيشتر هزينه كند ! اين حالت معمولا براي شركت ها مي باشد كه مي خواهند به صورت انبوه پيامك تبليغاتي ارسال كنند .



حالت دوم ؟ نرم افزار هاي ديگري هم وجود دارند كه گران قيمت هستند و حتي نياز به تجهيزات اضافي هم دارند مثل مودم جي اس ام كه خيلي گران قيمت است كه حتما بياد در داخل اين مودم ها سيم كارت ايرانسل يا همراه اول گذاشته شود و از اعتبار سيم كارت پيامك ارسال شود كه اين مورد هم اصلا به صرفه نيست ضمنا شماره تلفن شما به عنوان ارسال كننده برروي گوشي ها نمايش داده مي شود مثل اين است كه از گوشي خود اس ام اس انبوه ارسال مي كنيد ! كه به هيچ وجه منطقي نيست !


اين مورد هم براي شركت ها مورد استفاده قرار مي گيرد . راه حل چيست ؟ شما به عنوان يك كاربر اينترنتي خانگي يا معمولي مي خواهيد با كمترين هزينه به نتيجه مطلوب برسيد پس قطعا نيازي به هزينه بي خودي هم نداريد !



ويژگي هاي نرم افزار ؟ و محتواي پكيج چيست ؟



1- قيمت پايين


2- ارسال پيامك ناشناس يك طرفه (يعني فقط شما مي توانيد ارسال كنيد و دريافت نمي كنيد)


3- ارسال رايگان و مجاني !


4- سرعت بالاي شبكه !


5- بعد از حدود 30 تا حداكثر 60 ثانيه بسته به سرعت شبكه از زمان كليك بر روي دكمه ارسال ، اس ام اس دليور به گوشي مي رسد .


6- به هر جاي دنيا كه دوست داريد پيام ارسال كنيد حتي اقوام خارج از كشور.


7 - قابل استفاده براي خطوط ديال آپ : اينترنت كارتي معمولي و يا اي دي اس اي پرسرعت .


8- متن ارسالي به فونت انگليسي مي باشد و فارسي ساپورت نمي شود يعني فقط با حروف آوايي يا فينگليش كار مي كند :


مثال : سلام :

Salam . 9- ارسال sms با فونت فينگليش يا انگليسي يا فونت خارجي بهتر مي باشد به اين دليل كه همه گوشي ها چه مدل قديمي و جديد مي توانند متن را بدون از دست دادن قسمتي دريافت كنند ولي در متن فارسي اينطور نيست.


10 - تعداد كاراكتر قابل ارسال در هر بار : حدود 160 كاراكتر !


11- استفاده از پيش شماره خارج از كش

# بدون نياز به خريد شماره اختصاصي از مخابرات !

# بدون نياز به خريد اعتبار كارت شارژ يا بيپ كارت ها مزخرف !

# اولين نرم افزار ارسال SMS رايگان به تمام نقاط دنيا به صورت نشناس و یک طرفه

# هر چقدر كه مي خواهيد اس ام اس يا پيامك بزنيد ! مجاني و نامحدود!!!

# اره ارزش خریدن داره فقط پول یک سیمکارته !!


فروشنده: سیما


قیمت: 8,700 تومان

درصد :15

روش خرید: برای خرید نرم افزار ارسال SMSرایگان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار ارسال SMSرایگان

بسته کامل طراحی سایت 2009

بسته کامل طراحی سایت 2009

 

بسته کامل طراحی سایت 2009

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

با کمترین هزینه سایت دلخواه خود را راه اندازی کنید

هزاران سورس ، اسکریپت و سیستم مدیریت وب از جمله :
سیستم ایجاد سایت چند منظوره با تکنولوژی آجاکس-فارسی
سیستم های مدیریت وبسایت
سیستم های مدیریت وبلاگ
سیستم ایمیل دهی رایگان
سیستم ایجاد و مدیریت فروشگاه آنلاین
سیستم مدیریت انجمن های گفتگو
سیستم مدیریت خبرگزاری
سیستم وبلاگ دهی رایگان
سیستم مدیریت لینک
سیستم پشتیبانی آنلاین
سیستم فروش و حراج دامنه
سیستم تبادل بنر
سیستم گالری تصاویر
سیستم مدیریت مدارس آنلاین
سیستم دوستیابی
سیستم حراجی آنلاین
سیستم ثبت دومین و Whois
سیستم چت روم
سیستم امتحان آنلاین
سیستم ایجاد آپلود سنتر و دانلود
سیستم موتور جستجو
سیستم سایتهای دانلود
سیستم سایتهای دریافت موزیک
سیستم آژانس املاک
سیستم نیازمندیها
سیستم سایت بازیهای رایانه ای
سیستم دوست یابی
سیستم ایجاد سایت آنلاین
سیستم موتور جستجو
سیستم آموزش مجازی و الکترونیکی
سیستم فروش آنلاین تمپلیت
سیستم فروشگاه آنلاین هاست و دامنه
سیستم ارسال SMS
سیستم هتلداری برای هتلها
سیستم جوکستان
سیستم نظرسنجی آنلاین
سیستم سایتهای کاریابی
سیستم ارسال ایمیل
سیستم دوستی شبیه سایت اورکات
سیستم ارسال آگهی و تبلیغات
سیستم ارسال کارت پستال
کاملترین نسخه PHPNUKE موجود در بازار شامل صدها ماژول و بلوک فارسی
به همراه آموزش نصب بر روی وب هاست
و لوکال هاست (نصب بر روی ویندوز)


- سیستمهای فارسی و چند زبانه
-و صدها سیستم مدیریت سایت دیگر...
بیش از 2300 قالب آماده وب در زمینه های مختلف با سورس آنها :
مجموعه منتخب قالبهای مانستر
قالبهای سایت TemplateMonster
قالبهای سایت Templatebox
قالبهای سایت Dynamic Factory
قالبهای Phpnuke
قالبهای مامبو
قالبهای فیوژن
قالبهای MT
قالبهای e107
قالبهای جوملا Joomla
قالبهای Os Commerce
مجموعه متنوعی از قالبهای فلش
مجموعه کاملی از قالبهای HTML
وهزاران قالب آماده دیگر در زمینه های گوناگون
Flash-PSD-HTML-font-logos-arrows-icons-buttonبه همراه سورس های کامل
بیش از 5000 سورس آماده فلش


کامل ترین و بی نظیرترین سورسهای فلش :

انواع بنرBanners
انواع اینترو فلشIntro
انواع کلیدها و باتومهاButoms
انواع منو های آماده Menu
انواع سایتها Websites
انواع اکشن ها Actions
سورسهای فلش 3 بعدی
s انواع کامپوننتها Component
انواع فرمهای آماده فلش Forms
سورسهای بیسیک
و هزاران سورس کاربردی و جالب دیگر
بیش از 50000 تصویر طبقه بندی شده jpg
هزاران آیکون زیبا و جدید در زمینه های مختلف
مجموعه بنر ها و لوگو های آماده (قابل ویرایش)
بیش از 5000 پس زمینه برای طراحی صفحات
وب به صورت طبقه بندی شده (background)
بیش از 15000 کلیپ آرت متنوع و جالب جهت
استفاده در وب سایت (موضوعات متنوع)Gif
مجموعه ای از بنر ها و کلیدهای آماده (فلش)
مجموعه ای کامل و جامع از نرم افزار های طراحی وب
مجموعه ای ازده10000 آدرس ایمیل ایرانی به همراه نرم افزارهای ارسال ایمیل های انبو ه جهت تبلیغات اینترنتی شما
به همراه مجموعه آموزشهای دیگر و E-book های آموزشی
مجموعه کاملی از لیست سایتهای ارائه دهنده خدمات رایگان هاست و دامین به همراه لیستی
کامل از کدهای حذف بنرهای تبلیغاتی سایتهای رایگان
چندین کد و ترفند های جاوا
و هر چیزی که برای طراحی سایت دلخواه خود نیاز دارید .....

سیستم فرم ساز آنلاین تحت وب (فارسی)
سیستم سایتهای تبلیغاتی
بیش از 250 قالب وبسایت جدید.
بیش از 500 سورس و اسکریپت PHP

برای ساختن سایتهای پیشرفته با این مجموعه به هیچگونه دانش برنامه نویسی احتیاج ندارید
بسیاری از شرکت های بزرگ و طراحان وب معروف از این بسته برای کارهای خود استفاده می کنند

فروشنده: پی سی کالا

قیمت: 13,000 تومان

درصد :54

روش خرید: برای خرید بسته کامل طراحی سایت 2009، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته کامل طراحی سایت 2009

30000000 میلیون ایمیل فعال + 6 عدد نرم افزار ارسال ایمیل به صورت انبوه به اینباکس (با آموزش تصویری )

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

30000000 میلیون ایمیل فعال + 6 عدد نرم افزار ارسال ایمیل به صورت انبوه به اینباکس (با آموزش تصویری )



اگر به دنبال فروش بیشتر محصولات خود هستید
اگر بازار یابی از طریق ایمیل را تجربه نکرده اید
اگر دنبال شغلی مناسب و راحت هستید
پیشنهاد ما خرید این مجموعه بی نظیر می باشد

بدون هیج هزینه دیگری از طریق تجارب 5 ساله ما روزانه تا سقف 300000 ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید.

 



پست الکترونیک (ایمیل)، قدیمی ترین کاربرد شبکه اینترنت است. این ابزار، موفق ترین عامل ارتباطی در اینترنت است و به صورتی فراگیر و گسترده برای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. اما در ایران، بازاریابی با ایمیل، کاملا جدید و ناشناخته می باشد. وسیله اصلی ارتباطی در اینترنت، همانا e-mail است و این حقیقت، بازاریابی با ایمیل را به یک ابزار با کارآمدی بسیار بالا و بی رقیب بدل می سازد.

 

تقریبأ هر کسی می تواند از این بستر آماده بهره ببرد. در این روش بازاریابی، به جای اینکه منتظر بمانید تا مشتریانتان سایت شما را در یک فهرست یا یک موتور جستجوگر پیدا کنند، خودتان و با زبان مختص به خودتان، پیغامتان را به گوش مخاطب میرسانید. در بازاریابی با ایمیل شما اطلاعات و آگهی های مورد نظرتان را به صورت متن ساده یا تصاویر گرافیکی برای صدها و شاید هزاران کاربر اینترنتی ارسال می کنید و با این حرکت، هدف مشخصی را دنبال میکنید.

 



این بانک اطلاعاتی شامل :


ایمیل های موجود در نرم افزار وزارت صنایع و معادن

ایمیل های اتاق های بازرگانی ایران با کشور های خارجی

ایمیل های خریداری شده و گرد آوری شده از سایتهای ایرانی ( ۸۵۰۰ سایت )

ایمیل های جمع آوری شده از سایت شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی

ایمیل های افراد و شرکتهای عضو شده در سایتهای بزرگ و نیازمندی ها

ایمیل های گروپ های مختلف یاهو و گوگل و اعضای سایتهای تجاری بازرگانی تبلیغاتی بین المللی و جهانی

ایمیل های سایتهای تفریحی و سرگرمی

ایمیلهای اعضای ایران بلاگ ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ، بلاگفا، مدیران سایت های ایرانی سایت های
دانشگاهای دولتی و آزاد و غیره می باشند



تجربه پنج ساله ما رو با یک پکیج خواهید داشت



این نرم افزارها قابلیت ارسال ایمیل شما را بصورت متن فارسی و لاتین – عکس و صفحه HTML را نیز دارا میباشند به همراه تهیه هر پکیج ایمیل مارکتینگ یک فایل آموزشی طریقه ارسال ایمیل به inbox را نیز دریافت نمایید کلیه پکیج ها دارای یک فایل راهنما به زبان فارسی جهت رعایت نکات مهم و استاندارد های ایمیل مارکتینگ میباشد کلیه پکیج ها دارای یک فایل نمونه آموزش تصویری طرز کار با نرم افزارهای ارسال ایمیل گروهی نیز می باشید.

 


پشتیبانی از مجموعه فوق و آموزش کار با آن به صورت تماس تلفنی نیز امکان پذیر است .به صورت 24 ساعته از طریق تماس با 09196174215 و (id:atisperfume)در تماس باشید.


با ایمیل مارکتینگ همراه شوید و پا به عرصه تبلیغات مدرن و موثر بردارید.


با تشکر


موفق باشید

فروشنده: آتيس

 

قیمت: 30,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی

10/000/000 آدرس ايميل + نرم افزار هاي ارسال + آموزش تصويري

10/000/000 آدرس ايميل + نرم افزار هاي ارسال + آموزش تصويري

 

10/000/000 آدرس ايميل+نرم افزار هاي ارسال+ آموزش تصويري

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

 

0 1ميليون آدرس ايميل كاربران اينترنتي جهت ايميل ماركتينگ و ارسال ايميل تبليغاتي

بيش از 10 ميليون ايميل فعال كاربران اينترنتي

بله درست ديديد! 10/000/000 ايميل فعال كاربران و مشتريان اينترنتي در اختيار شماست ان هم با مبلغي ناچيز

كليد موفقيت و تبليغات جهت رونق و راه اندازي كسب و كار

ده میلیون ایمیل ایرانی

تعداد : 1 عدد سی دی
قابل اجراء در : كامپيوتر

10/000/000 ایمیل کاربر ایرانی با قیمت استثنایی

با داشتن این مجموعه بی نظیر از هر نوع تبلیغ دیگری بی نیاز می شوید

 


قابل توجه مديران سايتهاي اينترنتي, شركتهاي كامپيوتري, آموزشگاهها , بازاريابان حرفه اي, بازرگانان , توليدكنندگان و همه كساني كه محصول يا خدماتي جهت معرفي دارند.ايميل ماركتينگ جديدترين شيوه تبليغات دردنياي پيشرفته امروز ميباشد و اكثر سايتهاي اينترنتي وشركتهاخصوصا در كشورهاي امريكا ژاپن و چين ازاين شيوه نوين جهت معرفي خود استفاده ميكنند زيرا علاوه براينكه نسبت به ديگر روشهاي تبليغات ( تيزر تلويزيوني - آگهي در روزنامه ها- تبليغات بروي بيلبوردها و... ) فوق العاده ارزانتر است جنبه هاي رواني مثبتي نيز ايجاد ميكند .

 

زماني كه ايميل شما مستقيما از طرف شما به شخص گيرنده ارسال شود اين احساس درآن شخص بوجود ميايد كه به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ايميل دريافتي بيشتر خواهد شد.

 



این مجموعه ده میلیون ایمیلی شامل :


ایمیلهای اعضای ایران بلاگ،میهن بلاگ،پرشین بلاگ،بلاگفا،ایستگاه،مدیران سایت های ایرانی سایت های دانشگاهای دولتی و آزاد

ایمیل های افراد و شرکت های عضو شده در سایتهای بزرگ و نیازمندی ها


ایمیل های گروپ های مختلف یاهو و گوگل و اعضای سایتهای تجاری بازرگانی تبلیغاتی بین المللی و جهانی


ایمیل های موجود در نرم افزار وزارت صنایع و معادن


ایمیل های اتاق های بازرگانی ایران با کشور های خارجی


ایمیل های خریداری شده و گرد آوری شده از سایتهای ایرانی ( 500 سایت )


ایمیلهای جمع آوری شده از سایت شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی


نرم افزار ارسال به inbox به همراه آموزش


نرم افزار جمع آوری ایمیل از سایت ها ( تعداد 3 نرم افزار )


نرم افزار جامع مدیریت ایمیل مارکتینگ


این نرم افزارها قابلیت ارسال ایمیل شما را بصورت متن فارسی و لاتین - عکس و صفحه HTML را نیز دارا میباشند



سیستم آمار گیر برای مدیریت و اطلاع از میزان بازدید و کلیک روی آگهی ارسالی شما و آموزش ترفند ارسال ایمیل کلی با Gmail

با خرید این مجموعه يكبار پرداخت كنيد بارها و بارها تبليغ كنيد.

 

فروشنده: ايران فرستنده


قیمت: 16,000 تومان

درصد :60

روش خرید: برای خرید 10/000/000 آدرس ايميل+نرم افزار هاي ارسال+ آموزش تصويري، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید 10/000/000 آدرس ايميل+نرم افزار هاي ارسال+ آموزش تصويري

آموزش جامع و حرفه‌اي طراحي وب سايت

آموزش جامع و حرفه‌اي طراحي وب سايت

 

آموزش جامع و حرفه‌اي طراحي وب سايت

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

 

شامل آشنايي با اينترنت، وب و XHTML‎، HTML‎، آغاز کردن يک صفحه وب، نکاتي در مورد تصاوير وب، ساختن انواع لينکها، چگونگي تنظيم متن، ايجاد جدول، ساخت فريم، قالب‌بندي طبقاتي سايت، ايجاد لينکهاي مفيد، بازاريابي اينترنتي، استفاده از موتورهاي جستجو، استفاده کارآمد از خدمات و ابزارهاي ارائه، کسب موفقيت در جذب لينکهاي بالقوه، تبليغات در سايت و ...



شماره مجوز: CD‎ ۰۰۵‎ /۷۲ گ‏‎۴۴۲‎ج/ آ‏ ‎1389

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 8,200 تومان

درصد :51

روش خرید: برای خرید آموزش جامع و حرفه‌اي طراحي وب سايت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش جامع و حرفه‌اي طراحي وب سايت

آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت

آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت

آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت

دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته اینترنت

 

این مجموعه شامل ۱۲ دی وی دی می باشد آموزش بصورت انگلیسی می باشد
امروزه پر کاربردترین ابزاری که کاربران جهت یافتن محصولات و اطلاعات بر روی اینترنت مورد استفاده قرار میدهند، موتور جستجو است. در نتیجه، یک رده بندی خوب در یک موتور جستجو میتواند بسیار مفید و سودمند باشد. کاربران به ندرت تمایل به مطالعه صفحات سوم به بعد از نتایج جستجو را دارند، لذا جایگیری در چنین صفحاتی، رده بندی ضعیف نام میگیرد.

 


هدف از بهینه سازی موتور جستجو، افزایش تعداد بیننندگان یک سایت اینترنتی از طریق بالا بردن رتبه سایت در لیست غیر پولی و رایگان نتایج موتورهای جستجو می باشد.
دانستن و درک دقیق الگوریتم های بکار رفته در یک موتور جستجو، بی شک مزایای بسیاری برای بازریاب موتورهای جستجو دارد. هر چند که موتورهای جستجو هرگز راز اختصاصی کارکرد داخلی خود را فاش نمیکنند ( به خاطر برخی عوامل) . همچنین، الگوریتم استفاده شده توسط یک موتور جستجو در حقیقت ترکیبی از هزاران الگوریتم بهم پیوسته است.

 


حتی یک دانشمند کامپیوتر در Google به تنهایی قادر به درک عوامل موثر در یک صفحه نتیجه جستجو نمی باشد و قطعاً استنتاج الگوریتم های دقیق نیز غیرممکن، است. عملاً متغییرهای بسیار زیادی درگیر این مسئله هستند. برخی از این فاکتورها به عنوان بهبود فاکتورهای منفی سبب آسب رسیدن به رتبه وب سایت می شوند. بازاریابان موتورهای جستجو از بسیاری از عوامل رده بندی آگاهی دارند که برخی از آنها توسط خود شرکت های مولد موتورهای جستجو ارائه و مورد تائید قرار گرفته اند.

 


باید به طور خاص در مورد منابع خود در حیطه بهینه سازی موتورهای جستجو، آگاهی داشته باشید . حتی برخی از این اطلاعات به ظاهر مفید میباشند، ولی در واقع اشتباه هستند. یکی از مکانهایی که میتوانید اطلاعات درستی در این زمینه کسب کنید.


فاکتورهای زیادی بر روی موتورهای جستجو تاثیر گذار است سعی میکنیم به تشریح آنها بپردازیم.
وب سایت شما جزء کدامیک از انواع وب سایت می باشد؟
تا بحال به این فکر افتاده این که وب سایت شما جزء کدامیک از انواع وب سایت می باشد؟ نگاه به این موضوع که وب سایت شما جزء کدام دسته از خدمات می باشد بسیار مهم و قابل توجه است لطفاً روی سوال های ذیل مدتی فکر کنید:


آیا شما می خواهید اطلاعات و عکس های شخصی خود را به نمایش بگزارید؟
آیا می خواهید خدمات خاصی را به کاربران اینترنت بدهید؟
آیا می خواهید خدمات سنتی و قدیمی خود را به روش مدرن تغییر دهید؟
آیا می خواهید محصولات خود را در اینترنت به فروش برسانید و این تجارت جدید را جزو کار خود کنید؟
آیا فقط می خواهید از این تکنولوژی جدید در میان رقیبان خود عقب نمانید؟
و …

 


شما باید بعد از این که هدف خود را از داشتن یک وب سایت به روشنی مشخص کردید به سوال هایی از این قبیل هم پاسخی به روشنی هدف خود بدهید و روی این مسائل وقت بیشتری بگذارید، این را در نظر داشته باشد که کل شروع کار طراحی اعم از طراحی گرافیک، پیاده سازی امکانات، برنامه نویسی، خرید هاست و دامنه، جذب کاربر و … جزو ۴۰% از کار طراحی می باشد این تفکر که شما برای طراحی یک سایت بلافاصله دست به موس و کامپیوتر شوید یه اشتباه بسیار بزرگ است و هزینه و ضرر زیاد را به همراه خواهد داشت.

 


سایت های زیادی در زمینه های مختلف وجود دارند که به موفقیت های چشم گیر و درآمد های میلیونی از این راه دست یافتند مانند یاهو، گوگل، ای بای، دیگ و .. که در ابتدای امر فقط سایتی ساده بوده که خدماتی را به کاربران اینترنتی ارائه می کردند. اما هیچ وقت فراموش نکنید که این سایت ها با داشتن خدمات جدید و قابل ارائه، که روی آنها برنامه ریزی کاملی انجام شده و طی زمان و برنامه ریزی دقیق پیاده سازی شده است، به چینین موفقیت هایی دست یافتند و بدون در نظر گرفتن این مطالب دستیابی به موفقیت امکان پذیر نیست.

 


مجموعه ای که امروز آماده کرده ایم بدون شک برترین مجموعه آموزش SEO در اینترنت میباشد . حجم این مجموعه ۴۳ گیگابایت

 


امروزه یکی از مهمترین مشکلات وب مستر ها بهینه سازی سایت خود در موتور های جستحو گر میباشد . در همین راستا شرکت های زیادی نیز برای افزایش رنک گوگل و بهینه سازی وب سایت ها به وجود آمده است که با دانستن چند نکته ی کلیدی درباره ی SEO هزینه های بالایی نیز از وب سایت ها دریافت میکنند . امروز وطن دانلود کامل ترین مجموعه ی نکات و ترفند ها ی افزایش رنک گوگل و بهینه سازی وب سایت را برای دانلود قرار داده شده است که با مشاهده ی آن شما نیز دیگر برای بهینه سازی وب سایت خود نیاز به کسی نخواهید داشت .

 


بهینه‌سازی موتور جستجو (به انگلیسی: ‎Search engine optimization (SEO)‎) که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.

 


در اواسط دهه ۱۹۹۰ وب مستر ها و ارائه دهندگان شروع به بهینه سازی سایت برای موتور جستجو کردند. در ابتدا همه وب مسترها می بایست تمام صفحات خود را برای آمدن خزنده ها به سایت آنها ثبت می کردند تا در نهایت صفحات آنها در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شد.

محتویات این مجموعه شامل
Disc One:
Content-driven SEO
SEO for Site Architecture
Keyword Targeting

Disc Two:
Utilizing Link Data
Advanced SEO Tools
Local SEarch Marketing Strategies
News & Image Search Strategies

Disc Three:
Designing a Link Building Program
Good v. Great: Why Some Startups Make the Leap

Disc Four:
History of SEO
Future of SEO
High ROI Social Media

Disc Five:
Researching Search Engine Algorithms
Getting SEO Budget
Conversion Rate Optimization

Disc Six:
SEO business Strategies
Avoiding Penalties

Volume II:

Disc One:
Advanced Analytics
Getting SEO Done!
ROI from Social Media

Disc Two:
Diagnosing & Fixing Penalties
Scalable Site Architecture
Ranking Models

Disc Three:
Live Link Building

Disc Four:
Conversion Rate Optimization
Keyword Battle!

Disc Five:
News Site SEO
The Pacman chunk of the Pie Chart
Getting Links

Disc Six:
SEO is Nothing Without Content
Vertical & Universal Search
The Limits of Automation

Disc Seven:
The Right Strategy, Part I
The Right Strategy, Part II

Disc Eight:
Slide decks for all presentations

 

فروشنده: می شاپ2


قیمت: 13,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه سایت


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

طراحي آسان وب سايت

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ