چرا مردم از وبلاگ من خرید نمی کنند ؟؟ استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

چرا مردم از وبلاگ من خرید نمی کنند ؟؟

 شاید بارها و بارها از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند؟؟؟ و جوابی برای خودتان نداشته باشید.

 

این سوال می تواند صدها جواب داشته باشد ولی من در این مطلب کوتاه سعی می کنم خیلی خلاصه چند مورد که کمتر توجه میشود را بیان کنم.


1 - وب شما مرتبط نیست. ببینید مردم وقتی می خواهند خرید کنند به مغازه ای که مربوط به آن جنس باشد می روند مثلا شما هرگز دارو و قرص را از مغازه بقالی نمی خرید. یا ترجیح می دهید موبایل را از یک مغازه درست و حسابی بخرید نه یک دستفروش!! درسته ؟؟

 

 

وقتی بازدید کننده به وب شما آمد باید احساس کند با چه جور جایی در ارتباط است مثلا در وبلاگی که نرم افزار می فروشید وسایل آرایشی جایی ندارد.

 

 

تخصصی کار کنید. برای هر دسته محصولی یک وبلاگ یا ترجیحا سایت درست کنید. هم از نظر گوگل و هم بازدید کننده ارزشمند می شود. ( در صورتی که درست کار کنید )


2 - رقبای شما زیاد هستند. بله این یک واقعیت است در اینترنت صدها هزار سایت و وبلاگ وجود دارد و هر کدام رقیب شما هستند ولی شما می توانید بهترین باشید. باید هرروز به دنبال اخبار مخصوص سایت ها و علم افزایش ترافیک وب باشید.

 

پس بازهم نتیجه این شد که نابرده رنج ، گنج میسر نمی شود.


 

3 - خیلی به لینک اهمیت نمی دهید. بله ! برای فروش هر محصولی نیاز است آنرا به دیگران معرفی کنید و در اینترنت از طریق لینک و بنر. ( من با لینک بیشتر موافقم ) از سیستم های تبلیغات رایگان حتما لینک بگیرید. و سایر سایت و وبلاگ ها.


 

4 - به بازدید کننده ها احترام بگذارید. حرفی که همیشه می گویم. نظرات آنها همیشه مدنظر داشته باشید. رمز موفقیت یک وب در احترام به کاربران است. شما باید با مطالب تخصصی بازدید کننده جمع کنید آنان را به وب خود عادت دهید و در انتها از آنها مشتری بسازید.

 

 

بسه دیگه ... دفعه بعدی بیشتر توضیح میدم . لطفا نظر بدهید، موفق باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

چرا مردم از وبلاگ من خرید نمی کنند ؟؟

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ