کسب درآمدی از حباب بانکهای خارجی !! استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

کسب درآمدی از حباب بانکهای خارجی !!


کسب درآمدی از حباب بانک های خارجی !!



کسب درآمدی از حباب بانکهای خارجی !!



متأسفانه اخیرا در برخی وبلاگ و سایت های نا آگاه شاهد این هستیم افراد را به عضویت در بانک های خارجی دعوت می کنند و مدعی جایزه عضویت و سایر اطلاعاتی هستند که به نظر من فقط وقت تلف کردن است!


ببینید ما در تحریم هستیم خود من که می خواستم تبلیغ گوگل که یک سایت جهانی است بدهم مجبور شدم از یک واسطه که آنهم به نمایندگی در دبی به گوگل تبلیغ دهیم!! به این دلیل که سیستم آمارگیر سایت های خارجی خیلی سریع و کمتر از چند ثانیه متوجه می شوند آی پی آدرسی که به سایت آنها لوگین شده از ایران بوده و سریعا آن حساب را بسته و عضویت مجدد را مسدود می کنند!


بخصوص بانک های اینترنتی که سیستم های آمارگیر فوق العاده قدرتمندتری دارند (به دلیل امنیت در گردشهای پولی) و این سیستم ها تماما بر ضد ما ایرانی ها فعالیت دارند. تحت هیچ شرایطی عضویت ایرانی های مقیم داخل پذیرفته نمی شود.


تأکید می کنم هیچ شرایطی...!


 

شاید در ابتدا لینک عضویت شما تأیید شود ولی خیلی زود حسابتان غیر فعال میشود درآمدها از بین می رود، و شما هرگز نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

 

 

شاید برخی دوستان زرنگی کنند و با وی پی ان آنلاین باشند ولی سوال من اینست که آیا وی پی ان آنها اختصاصی است یا اشتراکی؟؟ اگر اختصاصی است از کجا مطمئن هستند ؟؟

 

و دوم اینکه مطمئن هستید می توانید صدها مهندس و کارمند سیستم های آمریکایی را دور بزنید ؟؟ یا اینکه شما زرنگتر هستید و با اینترنت ایران ( که من اسم آنرا حلزون گذاشته ام ) می توانید از بانک های بزرگ جهان کسب درآمد کنید!!


البته دوستان خودتون بهتر می دانید که چگونه از اینترنت کسب درآمد کنید و توضیحات حقیر فقط برای افراد نا آگاه و ساده لوحی است که فکر می کنند سایت های خارجی احمق هستند و به ما ایرانی ها دلار مفت می دهند!!

 

موفق باشید.




نظرات شما عزیزان:

alex
ساعت10:00---20 تير 1390
متاسفانه اطلاعات شما خیلی سطحی و آماتور هست
پاسخ: من در حد فهم اکثریت مطلب می نویسم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

کسب درآمدی از حباب بانکهای خارجی !!

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ