بهترین سرویس دهنده وبلاگ فارسی کدامند ؟! استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

بهترین سرویس دهنده وبلاگ فارسی کدامند ؟!

سرویس دهنده های وبلاگ نویسی فارسی بین افراد به یک جور کل کل کردن مد شده هرکس وبلاگ درست کرده با عناوین مختلف و بعضی از دوستان عزیز هم برای اینکه عقده گشایی کنند ضد دختر و ضد پسر و از این اراجیف که مورد بحث ما نیست.


 

 

درباره اینکه بهترین سرویس دهنده های وبلاگ نویسی فارسی کدامند. شاید نتوان بهترین را بیان کرد ولی به صورت کلی در ایران و بین کاربران وبلاگ فارسی شاید میهن بلاگ و بلاگفا را بتوان در رتبه نخست قرار داد و در میان سایر سرویس دهنده ها به دلیل راحتی کار کردن و اینکه ظاهر زیبایی دارد میهن بلاگ بهتر است البته گفتیم زیبایی ظاهری چون مردم بیشتر به ظاهر اهمیت می دهند!!


 

 

در بین سرویس دهنده های خارجی و در دنیای سایبری سرویس دهنده وردپرس فارسی رتبه بهتری نسبت به سایر رقبا دارد که کمتر مورد توجه کاربران داخلی قرار گرفته است.


 

سرویس دهنده حال حاضری که ما استفاده می کنیم لوکس بلاگ هم بد نیست خیلی هم خوب نیست !! البته به دلیل یک سری ابزارک های جالبی که دارد مورد توجه قرار گرفته است .


 

مانند سیستم عضو گیری و خبرنامه و مهمتر از همه . تبادل لینک اتوماتیک


 

 

شما می توانید از تمام سرویس دهنده های موجود استفاده کنید ولی توجه داشته باشید قبل از استفاده به ساب دامین توجه کرده باشید و از سیستم هایی استفاده کنید که کمتر از تبلیغات در وبلاگ شما استفاده می کنند.


 

 

هرچند که برخی از سرویس دهنده های وبلاگ نویسی از زحمات وبلاگ نویسان بخصوص وبلاگهای فروشگاهی که  معمولا آمار بالایی دارند سوء استفاده کرده و تبلیغات خودرا آویزون این وبلاگ ها می کنند .


 

 

برخی هم در اوج هنرنمایی خود یک فروشگاه کامل زناشویی را به همراه وبلاگ ها به نمایش می گذارند!! که بهتر است من اسم آنان را نیاورم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

بهترین سرویس دهنده وبلاگ فارسی کدامند ؟!

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ