زیبا سازی وبلاگ زیبا می کند یا تخریب ؟؟! ( سری دوم ) استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

زیبا سازی وبلاگ زیبا می کند یا تخریب ؟؟! ( سری دوم )


خیلی اوقات پیش آمده که در یک سایت یا وبلاگ ساده شاهد دیر لود شدن یا به اصطلاح دیر باز شدن صفحه اینترنتی هستیم . این پیش آمد دلایل زیادی دارد . در مقاله قبلی عرض شد ممکن است خود وبمستر از تصاویر و کدهای مخربی استفاده کرده باشد که در نتیجه در سرعت کلی سایت تأثیر منفی بگذارد ولی برخی اوقات هم شما از هیچ کدام از این کدها استفاده نکرده اید ولی بازهم سایت دیر باز می شود !! خوب علت چیست ؟؟

 

در این حالت چند مسأله وجود دارد اولین گزینه ای که به ذهن می رسد قالب است . درصورتی که از یک قالب نسبتا سنگین استفاده می کنید باید تا حدودی دیر لود شدن طبیعی باشد ولی نه آنقدر که بازدیدکننده رو فراری بدهد!!

 


کاربران ایرانی ( برخلاف سایر سایت ها در سطح جهانی!! ) بیشتر تمایل دارند از قالب های رنگی یا پوسته های رنگی و به قول خودشون جذاب استفاده کنند. درسته ؟؟؟

 


ببینید جذابیت و زیبایی یک سایت به زیبایی پوسته و قالب نیست . نه اینکه بی تأثیر باشد نه!

 


مثلا شما وقتی اولین بار وارد یک فروشگاه می شوید اول به رنگ در و دیوار توجه می کنید یا محصولات ؟؟ بله اول محصولات یعنی مطالبی که شما باید در سایت خود قرار دهید و بازدید کننده را اول جذب و بعد ماندگار کنید.




شما اگر قالب خیلی زیبایی هم داشته باشید ولی سایت خالی از مطلب باشد مطمئن باشید بازدیدکننده وقت و هزینه و اعصاب خودشو برای سایت شما تلف نمی کند .

 


از موضوع اصلی خارج نشیم گفتم چرا بعضی وبلاگ ها دیر باز می شن؟؟؟ در حالی که کمتر از کدهای مخربی که ذکر شد استفاده کرده اند .

 




چند دلیل دارد مهمترین آنها را عرض می کنم.

 

1 - عکس . سعی کنید از فرمت های GIF استفاده کنید و مهمتر از آن اینکه عکس هایتان را در یک آپلود سنتر قوی آپلود کنید هر آپلود سنتری خوب نیست اگه هاست آپلود سنتر خوب نباشه در نتیجه در وبلاگ شما تأثیر 100% مخرب دارد .

 


 

2 - بنر های تبلیغاتی . سعی کنید از بنر در انتهای مطالب ارسالی و مرتبط با مطالب ارسالی بنر آن محصول را ارسال کنید . نه اینکه تمام بنرها را در سورس قالب قرار بدهید که بازدید کننده رو آزار بده .


سایت و وبلاگ اگه پر از بنر باشه ، اولا بازدیدکننده اذیت می شه ( یعنی فرار می کنه !! ) اگر هم مجبور باشه تو سایت بمونه ، بین آنهمه بنر گیج می شه ! خودتون رو جای بازدیدکننده بزارید .

 

 

3 - بنرهای کلیکی . نمی دانم چرا مردم هنوز با این سیستم های نه چندان جالب کار می کنند !! بنرهای کلیکی یک سیستم محاسبه کلیک و آی پی دارند که به سرور سایت وصل است. علاوه بر اینکه سایت را فوق العاده سنگین می کند از نظر گوگل هم مخرب است .




خیلی از وبلاگ نویسان از سیستم های کلیکی استفاده می کنند ولی ببینید . در حالت عادی باید برروی یک بنر 70 مرتبه کلیک شود تا خریدی انجام بگیرد . حال تصور کنید سیستم کلیکی برای هر کلیک در بهترین حالت 40 تومان در نظر بگیرد که جمع 70 کلیک می شود 2800 تومان ( مطمئن باشید سیستم هرگز تمام 70 کلیک را محاسبه نمی کند !! مطمئن باشید. )



حال اگر شما عضو یک سیستم همکاری در فروش مثلا شادلایف باشید و با فروش یک محصول حداقل 5 هزار تومان پورسانت میگیرید. البته این فقط یک بنر بود ممکن است در یک روز چندین خرید داشته باشید. ولی سیستم کلیکی محدود است .




4 - مورد بعدی که متأسفانه کمتر توجه دارند ، وقتی مدیر وبلاگ قرار است مطلبی رو از جای دیگه کپی کند به صورت ساده ابتدا متن مورد نظر را در سایت اول کپی و در ویرایش وبلاگ شخصی پست می کند !!

 

ببینید در این حالت کپی شما ناخواسته تمام کاراکترهای سایت اصلی + لینک هایی که ممکن است در بین مطالب وجود داشته باشد رو در وبلاگ خود قرار داده اید.


برای حل این مشکل به این صورت عمل کنید.


اول متن را از سایت اصلی کپی و در یک برنامه ساده مثلا نوت پد NOT PAD پست و دوباره تمام آن متن را کپی کنید و در ویرایشگر وبلاگ خود قرار داده و تغییرات را اعمال و سپس ارسال مطلب...

 

در این حالت متن بسیار سبک شده و به صورت سالم در وبلاگ درج میشود . سعی کنید تیتر و عنوان مطلب را یک تغییرات جزئی بدهید فقط مراقب باشید معنی کلی مطلب را عوض نکنید


می دانید چرا ؟؟؟

 

 

ببینید شما این مطلب را کپی کرده اید درسته ؟؟؟ یعنی قبلا در گوگل ایندکس شده و شما با انتخاب تیتر قبلی در لایه های پایین قرار می گیرید .

 

اگر تیتر مطلب را عوض کنید . به عنوان یک مطلب جدید و بهینه در گوگل ایندکس میشوید .


موفق باشید نظر فراموش نشه...!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

زیبا سازی وبلاگ زیبا می کند یا تخریب ؟؟! ( سری دوم )

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ