استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

عضویت در سیستم کسب درآمد ستمپی

عضویت در سیستم کسب درآمد ستمپی

 

 

این سیستم هم کاملا مشابه برو2 است ولی قدیمی تر و از جهاتی بهتر !! خیلی نیازی به توضیح ندارد زیرا این سیستم در اینترنت شناخته شده است و به قول معروف امتحان خود را خیلی وقت پیش پس داده و از هر نظر مطمئن است.

 

برخی از دوستان تصور می کنند ما سیستمی هایی را معرفی و می گوییم مطمئن است تصورشان این است که از لحاظ پول دادن و اینکه حق مارا نا حق می کنند این لفظ " مطمئن " را به کار می بریم!! خدمت این دوستان عرض می کنم که خیر چنین نیست .

 

بلکه ملاک من موارد دیگر است که شاید در ابتدا خیلی مدنظر نباشد .

 

ببینید سیستم های مشابه برو2 و ستمپی را اگر بخواهم معرفی کنم شاید بالغ بر 100 نوع باشد و اینها کاملا مشابه یکدیگر هستند. ولی آنهایی که من معرفی می کنم از لحاظ رسیدگی زود و سریع به سفارشات ( که موجب اعتماد مشتری و در نتیجه فروش بیشتر شما می شود. ) و از دیگر موارد هم می توان به پرداخت به موقع پورسانت ها و پشتیبانی بازاریاب ها اشاره کرد. البته سایر سیستم ها بد نیستند ولی من با اینها بهتر آشنا هستم. شاید آنها بهتر هم باشند.

 

 

سیستم کسب درآمد ستمپی

 

افزایش ترافیک یک علم است یا هنر ؟!

افزایش ترافیک یک علم است یا هنر ؟!

.: ادامه مطلب :.

9 دلیل برای داشتن یک فروشگاه رایگان زناشویی و کسب درآمد

عضویت در سیستم کسب درآمد شادلایف

 



ممکن است شماهم تا به حال در اینترنت بسیار گشت و گذار کرده باشید و با صدها سایت و وبلاگ برخورد داشته اید که عنوان جذاب و وسوسه انگیز "کسب درآمد میلیونی از اینترنت" را در خود جای داده باشند!!

 

از این سیستم های کسب درآمد صدها و چه بسا هزاران آدرس وجود دارد حال ما می خواهیم از دید یک بازدید کننده معمولی و کاربر عادی اینترنت که در نهایت در شبانه روز بین 1 تا 2 ساعت بیشتر به اینترنت دسترسی ندارد

 

 

(آنهم اینترنت فوق العاده پرسرعت ایران که در مسابقه دوی ماراتن روی حلزون را سفید کرده!!)

 

 

خود شما قضاوت کنید کاربری که در شبانه روز بیش از 1 ساعت به اینترنت دسترسی ندارد و می خواهد از این جهان مجازی کسب درآمد کند به چه صورت باید عمل کند؟؟؟

 

 

 

آیا با تمام تبلیغات رنگارنگ با وعده های عجیبی که در نگاه اول انسان تصور می کند با یک بیزینس فوق العاده درآمدزا روبرو شده و شانس به او روی آورده!! چه سرنوشتی دارد؟ در حالت اول ممکن است گول یکی از این سیستم های کلیکی ( پرداخت در ازای کلیک ) را بخورد و در سایت و وبلاگ شخصی از بنرهای آنها استفاده کند. که بعد از مدتی کوتاه متوجه دروغ بودن این سیستم ها می شود.

 

سیستم های کلیکی هرگز میزان دقیق کلیک ها را محاسبه نمی کنند و سهم وبمستر بسیار کمتر از آنچه باید باشد، است.

 

 

 

در حالت بعدی هم ممکن است همان کاربر در چندین سایت دیگر عضو شود ولی به دلیل نداشتن آگاهی هرگز به آن درآمد دلخواه نرسد!!

 

 

پس چاره چیست؟؟؟ آیا کسب درآمد از اینترنت دروغ است؟؟؟ آیا تمام افرادی که در این دنیای مجازی فعالیت دارند کلاه بردارند؟؟!!

 

به عنوان کسی که تجربه این کار را دارم و می دانم اکثر این تبلیغات ( نه تمام آنها ) خالی از دروغ نیست. خدمت شما عرض می کنم دوست عزیز چنین نیست.

 

 

شما اگر آسانترین شغل را هم برگزینید برای استاد شدن و کسب تجربه در آن شغل باید مدتی شاگرد باشید و تجربه کسب کنید تا بتوانید پول بدست آورید!!

 

درست نمی گویم؟؟

 

اینترنت هم دقیقا همینطور است. باید اصولی و طبق قواعد خاص خود شروع به فعالیت کنید والا الان تمام بازدیدکنندگان از اینترنت درآمد داشتند چونکه هیچکس از پول بدش نمی آید.

 

 

سیستم هایی که حقیر به شما معرفی می کنم 100% تضمینی است و کار با آنها فوق العاده راحت است. از لحاظ درآمد هم هرکسی در اینترنت تجربه دارد. نمی تواند از اینها بهتر معرفی کند

 

 

( این را با اعتماد به نفس کامل می گویم )

 

زیرا پورسانت آنها از سایر سایت ها بالاتر و محصولات ارزانتر است.

 

 

در نتیجه فروش بیشتر و درآمد بیشتر.

 



سیستم جدیدی خدمت شما معرفی می کنم یک سیستم جالب و جدید است. با خدماتی متنوع که در نوع خود بی نظیر است به چند دلیل...




1 - ارائه یک سایت اختصاصی و رایگان با نام اختصاصی با منوهای آبشاری و جدید

که من مانند آنرا ندیده ام!!



2 - آپدیت اتوماتیک محصولات سایت بدون دخالت شما



3 - شما هیچ نیازی به قرار دادن محصولات ندارید و فقط مدیریت لینک و مطالب در اختیار شماست



4 - بسیار سریع در گوگل ایندکس می شود



5 - پورسانت بسیار بالای محصولات زناشویی ( بالای 13%، که در سایر سیستم ها زیر 10% است )



6 -
سایت ما را ببینید فقط با این سیستم همکاری داریم زیرا سیستم مطمئن و متفاوتی است




7 - علاوه بر سایت می توانید از تمام کدها و اسکریپت های آماده و حرفه ای در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و درآمد خود را افزایش دهید

 

 

8 - شما مادائم العمر صاحب یک فروشگاه خواهید بود و هر روز به اعتبار آن افزوده می شود پس از مدتی می توانید از آمار فوق العاده بالای خود متعجب شوید.

 



9 - دوستان گرامی توجه داشته باشند چنانچه، با بازاریابی و افزایش ترافیک سایت آشنایی ندارید می توانید با من تماس گرفته و سوالات خودرا مطرح فرمایید. اگر واقعا قصد دارید فعالیت اینترنتی خودرا آغاز کنید آگاهانه عمل کنید. توجه داشته باشید با صرف زمان روزانه 1 ساعت هم می توان به نتیجه رسید فقط باید درست و اصولی کار کرد.


 09363973293 پاسخ گوی شماییم در ارتباط با افزایش ترافیک سایت و معرفی سیستم ها.



بازاریابی اصولی و کسب در آمد مطمئن ودائمی از اینترنت

سیستم کسب درآمد برو2

سیستم کسب درآمد برو2



سیستم جدید و با کدهای جدید در آمدزا مخصوص وبلاگ و سایت.

 

در این سیستم بعد از عضویت می توانید علاوه بر فروش محصولات زناشویی ( که فوق العاده پرفروشند! )

 

از فروش سایر محصولات، شامل محصولات ورزشی و سرگرمی

مانند: لوازم بادی، تردمیل، دوچرخه ثابت، و... پورسانت دریافت کنید.

 

 

نحوه فروش محصولات هم به این صورت است که با درست کردن یک وبلاگ ساده و رایگان ! می توانید از محصولات این سیستم در سایت یا وبلاگ شخصی خود قرار داده و با فروش هر محصول پورسانت دریافت کنید.

 

 

 

در صورتی که فعالیت شما حرفه ای باشد ( یعنی خوب تلاش کنید!! ) می توانید در فرصت های ویژه بازاریابی سایت استفاده کنید و علاوه بر پورسانت از جوایز و سایر امتیازات به رایگان استفاده کنید. این جوایز به دلیل رقابتی بودن بازاریابها و سود چند جانبه آنهاست که به نفع بازاریاب. فروشنده و مدیر سایت است.

 

 

و چنانچه با روش های بازاریابی اینترنتی آشنا نیستید بعد از عضویت می توانید از تجربه سایر بازاریاب های عضو سیستم استفاده نموده و شما هم فعالیت خودرا شروع کنید.


 


بازاریابی و همکاری در فروش محصولات ورزشی و زیبائی


صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 23 صفحه بعد


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ