زیبا سازی وبلاگ زیبا می کند یا تخریب ؟؟! استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

زیبا سازی وبلاگ زیبا می کند یا تخریب ؟؟!

دوستان عزیز در مقالات سعی ما بر آن است با زبانی ساده و روان به وبلاگ نویسی صحیح و اصولی بپردازیم و تنها امید ما همراهی شما و درج نظرات شماست و خواهش میکنم مارا از تجارب خود بی نصیب نگذارید.



زیبا ساز وب . ساعت های فلش زیبا . کد آهنگ در وبلاگ . کد فال .


کد بازی های آنلاین در وبلاگ شما . تقویم . روز شمار . اوقات شرعی .


تصاویر زیباساز وب . کد آمار . نمایش وب و ...!   



ببینید اینکه در یک وبلاگ از تصاویر زیبا ساز استفاده کنیم بد نیست ولی اینکه تمام صفحات وبلاگ را از این تصاویر نسبتا سنگین استفاده کنیم بد است و حتی در مواردی مخرب است.


 

بله مخرب !! نه اینکه عکس بد باشه نه .  ببینید این تصاویر معمولا از فرمت های سنگین مثل JPG دارند که سنگین است و از آن بدتر اینکه شما از سایت هایی که این تصاویر را دریافت می کنید . آن سایت ها، لینک هایشان را در متن عکس قرار داده اند و شما ناخواسته به آنها لینک داده اید و مثل این است که چندین بنر آن ها را در وبلاگ مظلوم خود قرار داده اید !!


 


مورد بعدی که خیلی آزار دهنده است ساعت هایی است که در وبلاگ های زیادی دیده ام. که طبق نظر برخی اساتید!! ادعای دروغی دارند که ساعت فلش باعث میشود روبوت گوگل سایت مارا به عنوان یک سایت زنده بشناسد! ( از اون دروغ های 13 بدری خفن ) عزیزم اگه این دروغ راست بود چرا هیچ کدوم از سایت های بزرگ از این ساعت های فلش استفاده نکرده و نمی کنند؟؟؟



در الگوریتم جدید گوگل به سبک بودن و زود لود شدن سایت خیلی ارزش داده شده است. به معنای دیگر هرچه سایت دیرتر لود شود احتمال اینکه در لایه های پایین جستجو قرار بگیرد بسیار بیشتر است.



برخی وبلاگ نویسان عزیز هم وبلاگ خود را تبدیل به پخش موزیک کرده اند که به جز سنگین شدن سورس کلی قالب و آزار بازدیدکننده و در نتیجه فرار و هرگز باز نگشتن بازدیدکننده تأثیر بسیار بالایی دارد حتما امتحان کنید...!

 

 

ادامه دارد ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ranksaz

امین

ranksaz

http://ranksaz.loxblog.ir

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

زیبا سازی وبلاگ زیبا می کند یا تخریب ؟؟!

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ

خوش آمدید در این وبگاه سعی شده علاوه بر معرفی سیستم های درآمدزایی در اینترنت . روش و ترفندهای کاملا عملی و کاربردی افزایش ترافیک سایت و بازدیدکننده معرفی شود. اگر مدیر وبلاگ یا سایتی هستید حتما نظر دهید تا من و سایر کاربران از تجربه و دانسته های شما بهره ببریم با تشکر. آگاهانه ، هدفمند ، با برنامه ، و استوار حرکت کنیم.

استخدام بازاریاب،بازاریاب اینترنتی،افزایش بازدیدکننده وبلاگ